Si hei til SSM Forumet

• Administratorer

Hei og hå alle!
    Laget en liten tråd der de som ønsker kan komme å si hei og kanskje fortelle pitte litt om sitt strev med AMS

Kan begynne med meg, Mitt navn er Eirik Sikveland og er Admin og moderator på dette forumet.
    Jeg tror jeg har vært ganske heldig når det kommer til AMS, etter jeg fikk brev ang montering sendte jeg mail til Haugaland Kraft og etter en mail og to har jeg ikke hørt fra de siden. OneCo har også vært litt små ivrig men virker som de også har gitt opp gitt 🙂 Krysser fingrene på at det fortsetter slik.

Hva med deg?

Vi som moderatorer må bruke fullt navn, men for de av dere som ikke ønsker å bruke fullt navn har vi forståelse for dette, og aksepterer det.

• @eirsik Hei,
    Du må skaffe deg lege erklæring på at de plager de opplever som så helse forstyrrende at det fysiske og biologiske velferden er i fare for kollaps,for det er det ,som skjer .Lovparagraf 112 viser til emner som omhandler at slikt ikke skal skje.Lykke til.

• @eirsik God formiddag - da har jeg bevisst "forvillet" meg inn et sted jeg ikke helt finner ut av. Saken er at jeg søker et sted der man kan samles om motstanden - og forhåpentligvis ha noe gjennomslag overfor "våre" politikere.
    Men for det første er det noe forvirrende å finne ut av hvor man skal kommunisere her - og viktigst ; er ikke denne kampen tapt all den tid det tilsynelatende er montert inn målere hos de fleste ? Jeg har motsatt meg det - selvsagt - og til nå ikke hørt mere annet enn den trusselen jeg fikk for noen måneder siden om at det ville koste meg +-2tusen....
    Beste hilsen en nykommer - Claes

• @claes Hei,,,, jeg er også ny her. Førsteintrykket av siden var bra, men jeg sliter litt med 'oversikten'.. Føler noen det tungvindt så tror jeg... tja, hva tror jeg egentlig. Håper nettsiden får frem fakta, presentert på superkompakt måte. ... blir spennende å se hva de får til..

Formål og retningslinjer

Detaljert beskrivelse kommer her...